20 maart 2014

SGP: Dankbaar en verrast door verkiezingsuitslag

De SGP Neder-Betuwe is dankbaar voor het resultaat dat zij bereikte bij de verkiezingen van 19 maart jl. De SGP haalde nooit eerder zoveel stemmen in de gemeente Neder-Betuwe. Met een stemmenwinst van 603 stemmen ten opzichte van de gemeenteraadsverkiezingen van 2010 werd onze partij met totaal 4241 stemmen en acht zetels de grootste partij. De kiezers die ons het vertrouwen gaven zeggen wij daarom, na de Heere die alles bestuurt, hartelijk dank!

Vanaf deze plaats willen wij ook alle leden, jongeren en vrijwilligers nogmaals hartelijk bedanken voor hun bijdrage tijdens de verkiezingscampagne. De bijdragen varieerden o.a. van het mee helpen met het bezorgen van folders, het organiseren van verkiezingsbijeenkomsten tot het beschikbaar zijn voor een interview in het SGP Nieuws.

Vanuit overtuiging was het verkiezingsmotto van de SGP. Wij zullen de komende vier jaar zorgvuldig omgaan met het vertrouwen dat wij hebben gekregen en gepast uit blijven komen voor onze uitgangspunten, vanuit de overtuiging dat de Heere regeert en alle eer toekomt! Mogen wij u vragen ons, bij het verantwoordelijk raadswerk,  te blijven gedenken in uw gebeden?

Bestuur en de fractie SGP Neder-Betuwe