6 maart 2021

Nees van Wolfswinkel lijsttrekker Gemeenteraadsverkiezingen 2022

De SGP-afdeling Neder-Betuwe heeft de heer N. (Nees) van Wolfswinkel uit Opheusden gekozen als lijsttrekker van de Staatkundig Gereformeerde Partij voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Van Wolfswinkel (62) is sinds 2018 wethouder in de gemeente Neder-Betuwe. Hij vertegenwoordigde eerder de SGP van 2006 tot 2018 in de gemeenteraad van Neder-Betuwe. Daarvoor was hij van 1982 tot 1995 SGP-raadslid in de toenmalige gemeente Kesteren die op 1 januari 2002 werd samengevoegd met de toenmalige gemeenten Echteld en Dodewaard.

Van Wolfswinkel liet de afgelopen jaren zien een deskundig, betrouwbaar en staatkundig gereformeerde bestuurder te zijn. Wij hebben er vertrouwen in dat hij, met de talenten die God hem heeft geschonken, onze partij de komende jaren getrouw en deskundig zal leiden en dienen. Een sterk punt van Nees van Wolfswinkel is ook de wijze waarop hij de verbinding en samenwerking zoekt met andere politieke partijen met daarbij de wil om het goede voor de gehele gemeente en al haar inwoners te zoeken. Wij zijn er blij mee dat Van Wolfswinkel zich opnieuw beschikbaar heeft gesteld. Wij bidden met hem om Gods onmisbare zegen.